Πολιτικοί και περιβάλλον (Ποιον σίγουρα δεν θα ψηφίσω) follow up

pissanos

ralli

Ακόμα δυο φυλλαδιάκια που μου έχουν βρεθεί κάτω από την πόρτα του σπιτιού μου, από όλους αυτούς που κόπτονται για το περιβάλλον… Κοντός ψαλμός….

papathanasiou

avramopoulos

karamanlis

Αύριο φεύγω κι εγώ, ως ετεροδημότης, προκειμένου να ασκήσω τα εκλογικά μου δικαιώματα. Και εξακολουθώ να θεωρώ δικαίωμά μου να μην θέλω να με κοροϊδεύουν όλοι τούτοι για τις δήθεν αγωνίες τους για το περιβάλλον και παράλληλα να έχουν γεμίσει τον τόπο με φυλλάδια και παραφυλλάδια, γιγαντοαφίσες (σαν να επρόκειτο για λαϊκούς αστέρες της πίστας) με τις αφεντομουτσουνάρες τους, που στα δικά μου τα μάτια γελούν ειρωνικά απέναντι στις αγωνίες μας. Ας το σκεφτούμε λίγο κι αυτό πριν πάρουμε μιαν τελική απόφαση, ως δείγμα και μόνο του πολιτισμού μας.

~ από injazzenious στο Σεπτεμβρίου 30, 2009.

Σχολιάστε

 
